Loading...

Hívja a Kormányzati Ügyfélvonalat az interneten keresztül!

Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást igénybe vehesse:

  • számítógépével csatlakoznia kell az internetre
  • számítógépének rendelkeznie kell hangkártyával
  • számítógépéhez - amennyiben beépített mikrofonnal és hangszóróval nem rendelkezik - mikrofont és fejhallgatót kell csatlakoztatnia

A fejhallgató vagy hangszóró tesztelése elindult. Kérjük, ha hallja a zenét, állítsa be az Önnek megfelelő hangerőt, majd kattintson az “IGEN” gombra.

Ha nem hallja a zenét, ellenőrizze a következőket:

  • győződjön meg róla, hogy fejhallgatóját vagy hangszóróját megfelelően csatlakoztatta-e a számítógéphez
  • ellenőrizze, nincs-e némítva, vagy minimális hangerőre állítva számítógépén a lejátszás
  • ellenőrizze hangszórója vagy fejhallgatója hangerőszabályzóját
  • győződjön meg róla, hogy számítógépében működik a hangkártya

Csatlakoztassa mikrofonját a számítógéphez és beszéljen bele. Megfelelő hangerő és beállítás mellett a kijelző legalább a középső értékig elmozdul.
Ha ezt látja, kattintson az "IGEN" gombra.

Ha a kijelző nem mozog, ellenőrizze a következőket:

  • győződjön meg róla, hogy mikrofonját megfelelően csatlakoztatta-e a számítógéphez
  • ellenőrizze, nincs-e némítva, vagy minimális hangerőre állítva számítógépén a mikrofon

A hangeszközök beállítása sajnos sikertelen volt.

Kérjük ellenőrizze, hogy megfelelően csatlakoztatta-e a mikrofont és a hangszórót, és kattintson újból a hívó-, vagy a tesztgombra!

Amennyiben nem járna sikerrel, kérjük hívjon minket telefonjáról a 1818-as számon.