
Loading...
Hívja a Kormányzati Ügyfélvonalat az interneten keresztül!
Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást igénybe vehesse:
- számítógépével csatlakoznia kell az internetre
- számítógépének rendelkeznie kell hangkártyával
- számítógépéhez - amennyiben beépített mikrofonnal és hangszóróval nem rendelkezik - mikrofont és fejhallgatót kell csatlakoztatnia
A fejhallgató vagy hangszóró tesztelése elindult. Kérjük, ha hallja a zenét, állítsa be az Önnek megfelelő hangerőt, majd kattintson az “IGEN” gombra.
Ha nem hallja a zenét, ellenőrizze a következőket:
- győződjön meg róla, hogy fejhallgatóját vagy hangszóróját megfelelően csatlakoztatta-e a számítógéphez
- ellenőrizze, nincs-e némítva, vagy minimális hangerőre állítva számítógépén a lejátszás
- ellenőrizze hangszórója vagy fejhallgatója hangerőszabályzóját
- győződjön meg róla, hogy számítógépében működik a hangkártya
Csatlakoztassa mikrofonját a számítógéphez és beszéljen bele. Megfelelő hangerő és beállítás mellett a kijelző legalább a középső értékig elmozdul.
Ha ezt látja, kattintson az "IGEN" gombra.
Ha a kijelző nem mozog, ellenőrizze a következőket:
- győződjön meg róla, hogy mikrofonját megfelelően csatlakoztatta-e a számítógéphez
- ellenőrizze, nincs-e némítva, vagy minimális hangerőre állítva számítógépén a mikrofon
A hangeszközök beállítása sajnos sikertelen volt.
Kérjük ellenőrizze, hogy megfelelően csatlakoztatta-e a mikrofont és a hangszórót, és kattintson újból a hívó-, vagy a tesztgombra!
Amennyiben nem járna sikerrel, kérjük hívjon minket telefonjáról a 1818-as számon.